ikväll till Julia!

wiho, kommer bli så rolig kväll ikv, ska övernatten till solf, ska sova övar hos Julia, med Elin och Nosis. (de finns under länkar, kolla in deras bloggar!). Kommer bli super kul! Så kommer inte bli så mycket bloggning ikväll då och inte imr bitti heller. Idag var jag snabbt till stan med Nosis och....Mamma. Köpte present till Julia, men blev lite fel så ska byta den på samma gång vi åker dit. Jag fick iallafall med mig hem ett par turkosa utebyxor till min vita jacka jag köpte förra heljen, så nu är jag klar för slalombacken hehe. Men nu ska jag göra mig i årdning och jag hoppas på att alla får en riktigt rolig/mysi lördaskväll! hejdå!


och där har vi tjejjerna! ♥

Kommentarer
Postat av: lina

sv; tack ! och du har fin blogg! :)

2011-02-20 @ 11:47:54
URL: http://liimargareta.blogg.se/
Postat av: CARRO

sv: typ 10 ^^ nää men he beror på, runt 30 i medeltal heheheheh dd?

2011-02-20 @ 15:06:16
URL: http://bigsize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0