Dag 1 - Ett nytaget foto av dig och 10 intressanta fakta om dig själv


Bilden är inte så ny, men jag knäpper inte egopics varenda dag..

1. Jag är född 1997
2. Förra sommaren var jag till Italien
3. Jag går i bokstaven " F "
4. Jag vill bli närvårdare då jag bilr stor
5. Fotboll är bästa sporen som finns + innebandy
6. Jag och min vän Elin är "BB-kompisar" Födda på samma natt, så vi brukade vara med varandra då vi var små ( och nu igen då ;) )
7. Nosis ( Amanda ) är den jag litar mest på i hela världen
8. Gillar inte alls att åka flyg
9. Jag byter favorit låt varenda dag typ, och kan lyssna på en och samma låt 100ggr/ dag.
10. Gymnastik,husli och slöjd är de bästa timmarna i skolan.

Kommentarer
Postat av: Chasmine

nu måst ja fråg en sak eftersom att ja hela tiden ha glömt bort :D.



Har du sånde clips? eller ede sånde som e fast ? ;)

o int de jobbigt isf att varje morgon att sätt på de ?:)

2011-02-09 @ 17:44:16
URL: http://chasmine.peppar.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0